Office Manager, kom bij ons!

Wij zijn Lean Verbeeten en op zoek naar een nieuwe collega. Hieronder lees je waar wij voor gaan en hoe we dat doen. Vervolgens schetsen we hoe jij in de rol van Office Manager met ons mee kan bouwen aan het realiseren van onze missie en vertellen we waarom wij zo blij worden van ons werk en de organisatie. Ben je na het lezen enthousiast geworden? Dan komen we graag in contact met jou!

WHY

Stel je eens voor dat je wanneer je naar het ziekenhuis moet, je geen zorgen meer hoeft te maken of je wel op tijd een afspraak kan krijgen. En dat de onderzoeken in een keer goed gaan, zodat je niet nógmaals terug hoeft te komen. Of dat je bij het kiezen van een school voor je kind of je eigen vervolgopleiding, weet dat kwaliteit van onderwijs geen issue is, omdat álle scholen dit op orde hebben. Dat is wat wij bedoelen met ‘vanzelfsprekend uitstekend geregeld’: je kunt vanuit vertrouwen bij zorg- en onderwijsinstellingen terecht, omdat de processen en geleverde diensten goed georganiseerd en betrouwbaar zijn. Dit is een ambitieuze doelstelling die wij in de gezondheidszorg en het onderwijs willen realiseren, zeker gezien de uitdagingen van deze tijd!

HOW

Wij gaan deze uitdaging graag en met succes aan door medewerkers in de zorg en het onderwijs het lean gedachtegoed eigen te laten maken. Hiermee kunnen zij de manier waarop het werk georganiseerd is stap voor stap verbeteren met als doel om voor de klanten (patiënten, studenten, leerlingen) zo veel mogelijk waarde te leveren. Kenmerkend aan onze werkwijze is de focus op ontwikkeling van onze klanten: wij zijn de adviseurs die medewerkers leren hoe ze moeten vissen i.p.v. dat we de vis vóór hen vangen. Wij noemen dit: voor doen – samen doen – zelf doen, waarbij we er steeds naar streven om onszelf ‘overbodig’ te maken omdat de organisatie het zelf kan.

WHAT

Mensen meenemen in het lean denken en werken doen wij door het verzorgen van verschillende opleidingen. Dit zijn interactieve lesdagen waarin we de theorie uitleggen d.m.v. simulatie games en praktijkvoorbeelden. Om het geleerde in de praktijk te brengen, begeleiden we deelnemers en hun teams ook op de werkvloer tijdens coaching –on–the-job. Dit doen we op verschillende niveaus in de organisatie: van de werkvloer tot teamleiders tot managers en directeuren.

Wat doet een Office Manager bij ons?

· Voorbereiding en organisatie van trainingen

· Voorraadbeheer en bestellingen

· Opmaak van trainingsmaterialen en huisstijl

· HRM: Contracten/opdrachtovereenkomsten, ‘onboarding’ nieuwe medewerkers, pensioenen

· ICT: Meldingen, accounts, hardware, software

· Agenda en mail ondersteuning directeur en partners

· Organiseren teambijeenkomsten en strategiesessies

· Kwaliteitszorg, ARBO, CRKBO & LCS, audits en accreditaties

· Facilitaire zaken: benodigdheden, kantoor, reparaties, apparatuur

· Administratie: facturen en declaraties

 

 

Om deze werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren, heb je als Office Manager naast een goede HBO-opleiding de volgende competenties nodig:

· Nauwkeurig en kritisch, zowel richting je eigen werk als dat van collega's

· Besluitvaardig: je kunt knopen doorhakken en zelfstandig beslissingen nemen

· Probleemoplosser: je overziet situaties snel en komt met een passende oplossing

· Klantgericht: je zet altijd een stapje extra voor de klanten én de collega’s

· Leergierig en je hebt oog voor verbeterkansen

· Plezier, betrokkenheid en samenwerking vind je in je werk belangrijk

· Kortom: je gaat voor goud en bent een echte teamplayer!

 

Lean Verbeeten als organisatie

Wij zijn een vrij jonge, snel groeiende organisatie, ontstaan vanuit een zorginstelling die succes behaalde met lean. We wilden de potentie van lean breder uitdragen en hebben daarom een opleidings-en adviesbureau opgericht.

Binnen onze organisatie is er veel aandacht voor ‘heelheid’: jij als persoon bent veel meer dan medewerker bij Lean Verbeeten. Je bent namelijk ook vriend(in) van, sportmaatje, broer, buurvrouw, ouder, vrijwilliger, iemands dochter, etc. Wanneer je al die rollen in je leven op een voor jou prettige manier kunt vormgeven, kun je daar het beste uithalen. En volgens ons is dat wat je nodig hebt om richting geluk te bewegen. Want als jij als mens gelukkig bent, dan kun jij ook uit jouw rol van Office Manager alles halen wat erin zit!

Wat zie je daarvan terug in de organisatie? We hebben allemaal een uitdagende baan met veel afwisseling en impact, daarom coachen we elkaar op het vinden en houden van balans. Daarnaast hebben we veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en is er volop ruimte om met energieke collega’s mee te bouwen aan deze organisatie. Je hebt een grote mate van autonomie in je werk en krijgt mogelijkheden om met eigen initiatieven aan de slag te gaan.

Wil jij hier onderdeel van gaan uitmaken? Dan zijn wij benieuwd naar jouw motivatie waarom juist jij ons team wilt komen versterken.

Je CV en een brief kun je tot uiterlijk tot donderdag 9 januari 2020 sturen naar: infolean@bvi.nl. De eerste selectieronde vindt plaats op woensdagmiddag 15 januari 2020. Reserveer deze datum alvast!

Heb je nog vragen, bel ons op 013-5947671 en vraag naar Ruud van Rijen.

Wij stellen acquisitie n.a.v. deze advertentie niet op prijs.